usługi

Grafika komputerowa

Identyfikacja wizualna firm i organizacji - logo, wizytówki, teczki, banery i wiele więcej.
zobacz też:

Na co zwrócić uwagę zamawiając strony internetowe?

Jak Cie widzą - tak Cie piszą

Zastanawiałeś się kiedyś jak widzą Cię potencjalni klienci? Czy ich odczucia są pozytywne czy raczej negatywne? Powiedzenie „Jak Cię widzą - tak Cię piszą” jeszcze nigdy nie było tak prawdziwe. Wizerunek marki to więc, w dzisiejszym świecie nieskończonej konkurencji, podstawa. Klient długo podejmować będzie decyzje o zakupie ale większość z firm jest w stanie odrzucić w sekundy.

Aby pomóc Ci nie znaleźć się w grupie ekspresowo odrzuconych pomagamy tworzyć strategie komunikacji wizualnej oraz wizerunki firm, organizacji, wydarzeń oraz produktów, zarówno tych działających od lat jak i dopiero wchodzących na rynek, które dobrze służyć będą przez lata. 

Co dokładnie robimy

Poniżej przedstawiamy usługi świadczone przez nas w obszarze obsługi serwerów internetowych, zarządzania domenami oraz uruchamiania poczty firmowej.
co robimy

Logo

Logo to znacznie więcej niż tylko obraz, to punkt rozpoznania dla klientów i ważny fundament budowania wizerunku Twojej firmy. 

"Logo jest kropką na końcu zdania, nie jest ono jednak samo w sobie zdaniem."
~ Sagi Haviv, CGH

Logo więc nie opisuje. Logo identyfikuje. Logo można opisać jako twarz firmy. Dość często jest to pierwsza rzecz, którą potencjalny klient zauważy w Twojej firmie. Logo to znacznie więcej niż tylko obraz, to punkt rozpoznania dla klientów i ważny fundament budowania wizerunku Twojej firmy. Często mówi się, że klienci formułują opinię o firmie w ciągu kilku sekund. Dobrze zaprojektowane logo to łatwy sposób na przekazanie potencjalnym klientom, że Twoja firma jest profesjonalna, godna zaufania i dostarcza wysokiej jakości towary lub usługi.

Im mniej logo mówi, tym lepiej.

Możesz powiedzieć wiele o swojej firmie w reklamie, w marketingu, niezależnie od zasięgu, ale logo ma na celu zidentyfikowanie Cię mocno i wyraźnie. I im mniej mówi, tym lepiej. Więc jeśli myślisz o najlepszych logo na świecie, mówią bardzo niewiele.

Weźmy na przykład żółtą ramkę National Geographic. Jest bardzo proste i działa poprzez znajomość, jeśli wylądowałeś wczoraj na Marsie i nie wiedziałeś nic o National Geographic powiesz, co to jest, do diabła, to jest tylko żółty prostokąt, to nic takiego. Ale w połączeniu z nazwą i dzięki konsekwentnemu stosowaniu przez lata stała się ona idealnym statkiem dla wszystkich ludzi posiadających National Geographic. Mógłbyś być prostszy, niż to możliwe? Ale jest również charakterystyczny, więc rozróżnienie jest kolor proporcji, stosunek do nazwy, a także NG wyrosła z czasopisma, więc miało to znaczenie pierwotnie, ale ile osób w młodszym pokoleniu nawet o tym wie. Reasumując, logo powinno wyrastać z badań, historii, zachowania wartości marki i przeniesienia jej na grunt innych firm.

Po co mi logo?

Kiedy zastanawiasz się nad wszystkimi czynnikami, które mają wpływ na budowanie biznesu, stworzenie logo może nie wydawać się priorytetem. Ale powinno być! "Może nawet nie potrzebuję logo" mały głos szepcze ci w tył głowy. Nie słuchaj tego głosu, nie może byc bardziej w błędzie. Twoje logo jest integralną częścią sukcesu Twojej marki - właśnie tam, gdzie znajdują się wysokiej jakości produkty i pozytywne rekomendacje. Jeśli więc nie wiesz, dlaczego logo jest tak ważne - kliknij strzałkę i czytaj dalej, żeby się dowiedzieć :)

1. Przyciąga uwagę

Okres koncentracji uwagi jest w dzisiejszym świecie bardzo krótki - szczególnie u klientów. Firmy mają około 2 sekund, aby przekonać potencjalnych klientów, że ich produkty są warte rozważenia. Logo może szybko przyciągnąć uwagę widzów i w ciekawy sposób przekazać podstawowe wartości firmy. Ten krótki okres uwagi, który powoduje, że  konsumenci oceniają Twoją firmę po jej wyglądzie może działać na Twoją korzyść jeśli Twoje logo jest odpowiednio zaprojektowane, ale również może działać na niekorzyść jeśli poprzez niewspółgranie z tym co reprezentuje sobą firma w głowie klienta stworzą się oczekiwania, które nie zostaną spełnione. 

2. Robi dobre pierwsze wrażenie

Pierwsze wrażenie jak sama nazwa wskazuje robi się tylko raz. Zadbajmy więc, żeby wykorzystać go jak najlepiej, ponieważ pierwsze z czym styczność ma potencjalny klient to logo firmy.
Większość widzów potrzebuje mniej niż 3 sekundy, żeby przeskanować wzrokiem całą stronę internetową i uformować sobie pierwsze wrażenie, opinię o firmie. Kolejna rzecz, której szukają? Firmowe logo.

3. Jest podstawą identyfikacji wizualnej marki

Skuteczny branding (czyli budowanie marki) polega na opowiadaniu historii, która będzie miała wpływ na emocje jak i skojarzenia klientów - proste i przejrzyste. Chodzi nam o to, żeby utrwalić pewne wzorce wizualne, które najłatwiej jest nam zapamiętać, tak żeby wystarczył jeden rzut oka klienta, żeby wiedział, że produkt czy reklama jest właśnie naszej firmy. 
Nie każda marka potrzebuje rozwiniętego systemu identyfikacji wizualnej na czele z logo, ale każda marka z pewnością logo potrzebuje. I choć prawdą jest, że projektowanie logo jest tylko częścią marki firmy, to jednak służy jako podstawa całej narracji, na której marka jest zbudowana. Kolory, tony, czcionki - wszystko to zależy od historii, którą próbujesz opowiedzieć, a Twoje logo powinno do niej pasować. Elementy te przełożą się później z Twojego logo na wszystkie materiały branding’owe - papier firmowy, wizytówki, stronę internetową itd w zależności od tego jakie źródła kontaktu z klientem zakładają Twoje cele biznesowe oraz strategia marketingowa.

4. Wizualny = Łatwy do zapamiętania

Logotypy są punktem identyfikacji ale nie opisu. Są symbolem, którego klienci używają do rozpoznania Twojej marki. Idealnie byłoby, gdyby ludzie od razu połączyli widok twojego logo z pamięcią o tym, co robi twoja firma czy jakie wartości wyznaje. Nie chodzi tutaj o to, że zakład samochodowy w logo powinien mieć samochód. Chodzi o to, żeby każdy miał poczucie, że to logo stylistyką pasuje do danej działalności. Nie zrobimy więc raczej kwiatowego logo z pastelowymi kolorami dla mechanika. Wszystko zależy od grupy docelowej, ale głównym celem logo jest to, żeby klient mógł łatwo i poprawie skojarzyć je z naszą firmą, bo tak łatwiej je zapamięta. 

5. Uczucie świeżości tylko na początku?

Gdy marka dopiero wchodzi na rynek to zajmuje się stworzenim od zera dobrej identyfikacji wizualnej. Po jakimś czasie jednak trendy się zmieniają oraz wraz z jej rozwojem zmieniać się może lub doprecyzowywać grupa docelowa jak i poszerzany może być wachlarz usług. W związku z tym co jakiś czas (różny dla każdej działalności) należy identyfikację odświeżać. Dotyczy to zarówno przynajmniej małych zmian wprowadzonych w logo lub całej identyfikacji. Nowoczesne i aktualne materiały promocyjne, w tym logo, dają klientom sygnał, że firma prężnie działa i się rozwija. Jest to tym samym jeden z czynników, które w dużej mierze budują zaufanie wśród konsumentów.

6. Sprzyja lojalności marce

Konsumenci pragną spójności. W miarę jak Twoja marka będzie się rozwijać, Twoje logo stanie się bardziej znane szerokiemu gronu konsumentów, a ta znajomość stwarza wrażenie, że jesteś godny zaufania i dostępny. Najlepszym połączeniem jest dobra kampania marketingowa, dobry produkt/usługa i dobre logo. Logo ułatwia wtedy upowszechnienie profesjonalnych usług czy produktów. Przykładem takich działań jest marka Nike. Pomyśl ile znasz osób, które kupując ubrania sportowe odrzuciłyby produkty Nike ze względu na jakość. Główną przeszkodą w ich zakupie może być cena ale nikt nie wątpi w ich jakość. A to wszystko zasługa gigantycznych nakładów na marketing i budowanie marki. Wystarczy, że zobaczymy mały znaczek na koszulce czy butach i od razu jesteśmy w stanie zapłacić za nie dużo więcej niż za identyczne produkty nieznanej marki bez tego znaczka, tak mocno zakorzenione jest już zaufanie do marki Nike. Gdy dobrymi produktami i solidnym brandingiem zbuduje się lojalność klientów, to będą oni już szukać tylko jednego - Twojego logo. Jak je znajda to będą wiedzieli, że trafili w dobre ręce.

Dobre a złe logo

Jest wiele błędnych wyobrażeń na temat logotypów. Ludzie uważają, że logo powinno dużo o nas mówić, że logo powinno być ładne, lub że powinniśmy kochać nasze logo. A prawdą jest, że nie nie mogliby być oni bardziej w błędzie. Dobre logo, jak słusznie mówi Sagi Haviv (prezes, designer CGH), musi spełniać trzy poniższe zasady:

  • Logo musi być stosowne. Nie rozumiemy tego jednak jako "ekspresyjne", ponieważ nie powinno ono dużo mówić o działalności, powinno być jedynie stosowne w samym odczuciu, oddawać osobowość, sedno idei ... powinno się czuć, że pasuje. Tak samo jak stosownie należy ubierać się na różne okazje np na oficjalną galę nałożymy sukienkę czy garnitur a na festiwal muzyczny ubierzemy się luźnie i wygodnie, tak i logo musi być dopasowane do marki. W sporcie chociażby możemy spodziewać się śmiałych i dynamicznych kształtów, natomiast w modzie mogłyby być one raczej eleganckie bardziej subtelne. We wszystkim chodzi o poczucie stosowności.
  • Druga zasada mówi, że logo powinno być wyraziste i zapadające w pamięć. A dokładniej, powinno być na tyle niezwykłe, by zapaść nam w pamięć na tyle, że widziane raz czy dwa razy, można już komuś opisać czy narysować na kartce.
  • Trzecia, być może najważniejsza reguła - logo musi być proste, bardzo proste. Tak, żeby mogło być wszędzie reprodukowane, w małych rozmiarach, dużych rozmiarach, w formatach pikseli itd.

Nasz cel do, którego dążymy projektując logotypy polega na znalezieniu idealnego balansu pomiędzy wyrazistością a prostotą. Jak wyjątkowe możemy je zrobić, równocześnie nie sprawiając, że jest zbyt skomplikowane. Jak proste możemy je zrobić, żeby nie było zbyt ogólne i pospolite. Więc odpowiedzią na to jakie logo jest złym logo jest z jednej strony logo zbyt ogólne a z drugiej strony też takie, które jest zbyt skomplikowane, bo nie zadziała w małych rozmiarach.

Czego spodziewać się zamawiając u nas projekt logo?

Niezależnie od tego ile i jakie projekty będą przez nas realizowane dla firmy  pierwszym krokiem po ustaleniu warunków współpracy i podpisaniu umowy jest przeprowadzenie strategicznej rozmowy o celach firmy, jej wartościach, klientach.

W rezultacie klient dostaje od nas:

  • Podstawową lub rozszerzoną strategie wizerunkową
  • Brand Stylescape - więcej informacji
  • Brand Guidelines
  • Projekt logo
  • Wizualizacje zastosowań logo
chcę wiedzieć więcej

Materiały biurowe

Materiały biurowe to jeden z podstawowych elementów budowania wizerunku firmy, który w przypadku znacznej większości firm jest podstawowym narzędziem marketingu.

Mocna podstawa

Zakup materiałów biurowych nie jest czymś, co wszystkie firmy uważają za ważną decyzję biznesową, która wymaga uważnego przemyślenia i rozważenia. Jednak prawdą jest, że są one bardzo ważne, ponieważ nie tylko identyfikują biznes, ale są również skutecznym narzędziem marketingowym. Profesjonalnie wykonane dają poczucie profesjonalizmu i często może to przyciągnąć nowych klientów. Myśląc o materiałach biurowych należy wziąć pod uwagę korzyści płynące z właściwego jej wykonania.

Budowanie zaufania jest ważnym elementem przyciągania i utrzymywania klientów. Głównym celem materiałów biurowych jest przedstawienie firmy w sposób pozytywny i profesjonalny. Mówi to klientom i potencjalnym klientom, że firma dba o wszystko czym się zajmuje. Umowa czy podziękowania za współprace wysłane na ładnym papierze w dobrze zaprojektowanej teczce powodują pozytywne odczucia i budują trwałą relację z klientami.

Podczas korespondowania z klientam i innymi firmami, materiały biurowe są pierwszą rzeczą, którą zauważą. Również, gdy potencjalni klienci mają pierwszy kontakt z Twoją firmą  na spotkaniu czy konferencji najpewniej rozdawać będziesz im swoje wizytówki i materiały reklamowe w teczkach. Jakość papeterii firmowej jest częścią wprowadzenia i powinna reprezentować firmę w pozytywny sposób. Należy pamiętać, że po tym, jak przedstawiciel naszej firmy daje wizytówkę i odchodzi, wizytówka jest tym co pozostaje przy potencjalnym kliencie, więc ważne jest, żeby zostawiała po sobie takie odczucia jakie wartości i poziom usług reprezentujemy.

Do podstawowych materiałów biurowych zazwyczaj zaliczamy: wizytówkę, teczkę, papier firmowy oraz kopertę.

Ponadprogramowo

Ważne jest, żeby klient w każdym punkcie styczności z marką otrzymywał od niej taki sam spójny komunikat. Każda firma w inny sposób świadczy swoje usługi i kontaktuje się z klientem dlatego wybór materiałów biurowych powinien być całkowicie indywidualny. Innymi materiałami biurowymi mogą to być: długopisy, ołówki, faktury, karteczki reklamowe, broszury, foldery, propozycje kontraktów, oferty i wyceny, listy polecające, podziękowania i przeprosiny itd. Warto zabić o to, żeby materiały, które widzą klienci były profesjonalnie wykonane oraz były wysokiej jakości.

chcę wiedzieć więcej

Materiały cyfrowe oraz materiały do druku

Pod określeniem "materiały cyfrowe" kryją się u nas projekty wszystkiego co prezentowane będzie na jakimkolwiek ekranie czyli m.in. banery, reklamy internetowe, materiały na social media, prezentacje multimedialne itp. Dodatkowo zapewniamy też usługi w zakresie projektowania wszelkich materiałów do druku takich jak plakaty, ulotki, katalogi, rollupy itd.

Pierwsze wrażenie

Firmy nigdy nie powinny zapominać, że mają tylko jedną szansę na zrobienie pierwszego wrażenia - czy to z klientami, potencjalnymi pracownikami, czy inwestorami - i pierwsze wrażenia mogą przyczynić się do zawarcia lub zerwania transakcji w mgnieniu oka.

Rzeczywiście, badanie przeprowadzone przez Google wykazało, że użytkownicy sieci formują sobie opinie o firmie już po 50 milisekundach na stronie internetowej. To wszystko, czego trzeba, żeby ktoś zbudował wstępną opinię o firmie bazując na estetyce materiałów, co często decyduje o tym czy zainteresuje się dalej czy opuści stronę.

Wszystko to dzieje się w niezwykle krótkich przedziałach czasowych od 17 do 50 milisekund - szybciej niż mrugnięcie oka, które trwa od 100 do 400 milisekund.

Let’s clear up the most important issue first. Naturally, your company will be motivated by numbers first and foremost, so you need to know that if you’re going to invest in good design, it’s going to pay off.It will. In fact, numerous studies over the years have shown that design-led companies enjoy greater turnover and greater profits than those which don’t place an emphasis on design.Digital Experience Design summarised the findings of these studies in a recent blog post. Below are the results that clearly show how design is boosting business growth in the UK:

chcę wiedzieć więcej

Przestrzeń

Myślisz nad założeniem poczty firmowej np. biuro@twojadomena.pl? Skontaktuj się z nami, a pokierujemy Cię przez wszystkie potrzebne rzeczy! Jeśli skorzystasz z usługo stworzenia strony internetowej wszystkie rzeczy potrzebne do włączenia jej od podpięcia domeny do ustawienia maila zrobimy za DARMO!

Brands are not just seen—they are experienced. In addition to a company’s logo and digital presence, brands must also communicate in the physical world. We design displays, signage and wayfinding systems, and interior and exterior architecture that help your brand function in spaces of all shapes and sizes.

Marki są nie tylko widoczne - doświadczamy ich. Oprócz logo firmy i jej cyfrowej obecności, marki często muszą również komunikować się, wpływać na odbiorców w świecie fizycznym. Projektujemy cyfrowe billboardy, szyldy, systemy oznakowania dojazdu jak również architektura zewnętrzną i wewnętrzna przestrzeni biurowych.

chcę wiedzieć więcej

Opakowanie - najlepsza inwestycja

Najczęstsze typy działań w zakresie projektowania opakowań:
- stworzenie od zera projektu opakowania dla nowego produktu
- refreshing - odświeżenie wizerunku dotychczasowego opakowania
- stworzenie projektów dla serii produktów
- dodanie nowego produktu do istniejącej serii, który jest spójny wizualnie z resztą.

Jedną z najlepszych inwestycji na wczesnym etapie rozwoju firmy jest zainwestowanie w projekt opakowań. Wysokiej jakości opakowania dodadzą marce wartość dodaną, którą ciężko opisać słowami. Nie bez przyczyny mamy powiedzenie, ze "kupujemy oczami" :) Dla większości produktów konsumenckich projektowanie opakowań jest jednym z najbardziej efektywnych i opłacalnych narzędzi marketingowych. Dlatego też wszystkie największe marki produktów, chociażby spożywczych, co jakiś czas są w pewnym stopniu przeprojektowywane.

1. Przyciągnij klientów - złóż obietnicę i jej dotrzymaj

Wygląd produktu wpływa na nasze pierwsze wrażenie o nim. Już z samego tylko tego powodu dobrze wykonany projekt opakowania zaprojektowany z myśla o grupie docelowej jest praktycznie niezbędny dla sukcesu każdej firmy. Dodajmy do tego fakt, że na półce sklepowej, czy to w fizycznym sklepie czy internetowym, Twój produkt nie leży sam. Otacza go masa produktów takich samych lub bardzo podobnych. Jeśli mówimy o różnicach chociażby w komforcie użytkowania czy, w przypadku produktów spożywczych, smaku to są to wartości, których nie jesteśmy w stanie doświadczyć przed dokonaniem zakupu. Fundamentalne jest więc przekonanie klienta do zakupu naszego produktu zanim będzie mógł go użyć, złożenie obietnicy jakości naszego produktu a następnie, już po zakupie, jej dotrzymanie (!). Jest to niezmiernie istotne, ponieważ jest to podstawowy i najprostszy mechanizm budowania lojalności marki wśród klientów. Większość osób gdy trafi w danej kategorii na produkt odpowiadający im jakością, nie będzie próbowało produktów konkurencji ryzykując ewentualny spadek jakości tego produktu.

2. Pokaż innowacyjność i rozwój firmy

Z przykrością patrzymy jak wiele firm dba o rozwój swoich usług i produktów nie docierając z tą informacją do konsumentów. Słowa docierają do nas dużo słabiej niż materiały wizualne i pozostają w naszej pamięci dużo krócej. Trendy się zmieniają a produkty rozwijają, coraz bardziej istotne dla klientów są takie wartości jak zrównoważony rozwój czy ochrona środowiska. Ważne jest więc, żeby za pomocą dostępnych materiałów wizualnych przekazać klientom wiadomość - jesteśmy tutaj, rozwijamy się dla Ciebie, reprezentujemy te same wartości co Ty. Najprostszym sposobem na uzyskanie takiego efektu dla znacznej ilości firm zajmujących się produkcją i sprzedażą dóbr konsumenckich są opakowania, które tak samo jak i produkt powinny ciągle i wciąż się rozwijać. Tyczy się to zarówno marek nowoczesnych jak i tradycyjnych. Przykładem marki tradycyjnej może być Coca-Cola, która produkowana jest od dziesiątek lat według ten samej receptury. Jej wizerunek mocno nawiązuje do tradycji i początków firmy a jednak czasem co pare lat a czasem miesięcy jej wygląd jest częściowo przeprojektowywany.

3. Zwiększ swoje zyski

Najpewniej najlepszym powodem do opracowania nowych opakowań jest to, że pomagają one zwiększyć zyski. To oczywiste, że dobrze zaprojektowane opakowanie dodaje dużo mocy do Twojej obecności na półce. Wyróżnia się on na rynku i tworzy tożsamość, która staje się lojalnością wobec marki, o ile jakość produktu jest zgodna z obietnicą złożoną przez opakowanie. Profesjonalne wzornictwo i wygląd marki będą niezapomniane i stworzą rozpoznawalność marki. Jeśli Twój produkt może być zadowolony i satysfakcjonujący, możesz obsługiwać klientów ponownie i ponownie. Wszyscy wiemy, że łatwiej jest obsłużyć istniejących klientów niż znaleźć nowych.

Profesjonalne projektowanie opakowań zdecydowanie opłaca się na dłuższą metę. Badania wykazały, że za każdego dolara wydanego na reklamę w sklepie, był zwrot z inwestycji w wysokości 7,21 dolarów za każdego wydanego dolara!. To inwestycja, która pokaże natychmiastową poprawę w Twojej firmie i jeszcze większe zyski w przyszłości. Świetna marka i silna tożsamość marki może ugruntować Twoją pozycję na rynku, dodając długotrwałe korzyści dla Twojej firmy. Jeśli sprzedasz swoją firmę, ta inwestycja w Twoją markę będzie stanowić dużą część wyceny Twojej firmy.

Cele biznesowe projektowania opakowań

Powodów do zainwestowania w branding obejmujący projektowanie opakowań jest wiele. Przykładowymi mogą być:
- Rebranding służący zmianie sposobu bycia postrzeganym lub konkurowania z rywalem na rynku
- Wykorzystanie bardziej zrównoważonych ekologicznie materiałów
- Zwiększenie sprzedaży produktów lub zwiększenie udziału w rynku.

W dzisiejszym świecie przytłaczającego bałaganu i nieskończonego wyboru, decyzje o zakupie zależą przede wszystkim od tego, jakie ludzie mają przeczucie względem produktów, stacjonarnie w sklepie lub na stronie internetowej. W związku z tym wizualne aspekty, w tym unikalne kształty, kolory i ikony, mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe klientów oraz "wyhaczenie" przez nich pożądanych produktów. Lojalni klienci będą automatycznie szukać Twoich produktów na półce po ich wyglądzie, nie samej nazwie firmy czy produktu. Dlatego też częste zmiany wyglądu produktów, w zakresie kolorów, kształtów, ikon mogą powodować dezorientację wśród ich nabywców i należy robić to z wyczuciem. Złotym środkiem jest osiągnięcie stanu, w którym stare i nowe projekty mogą funkcjonować obok siebie i dalej do siebie pasować równocześnie poprawiając dawny wizerunek bądź reprezentując nowe kluczowe dla marki wartości.

Naturalnie, marki nie mogą pozostać takie same przez całe swoje "życie".  Kluczem do sukcesu redesignu jest właściwe zrównoważenie zmian i elementów stałych: w przypadku nagłej zmiany jednego podstawowego elementu wizualnego, takiego jak nowy kształt opakowania lub podstawowy element wizualny, konieczne jest często zachowanie innych podstawowych elementów, takich jak np kolor opakowania. Ponadto, marketerzy powinni zadbać o to, aby komunikaty z przodu opakowania pomagały wyjaśnić nagłe zmiany w wyglądzie opakowania (np. "New Look" lub "Improved Formula").

Oceniając aktualne opakowania pod kątem konkurencji na półkach sklepowych, funkcjonalności, roli opakowania w procesie zakupowym, drogi kupującego do zakupu oraz wyglądu powinniśmy ustalać jasne cele i standardy działania. W ostatecznym rozrachunku pomaga to zapewnić, że każdy wysiłek związany z przeprojektowaniem rozwiązuje rzeczywisty problem i odpowiada na rzeczywiste potrzeby klienta lub niekorzystną sytuację konkurencyjną bez straty czasu i pieniędzy.

chcę wiedzieć więcej

Jak to robimy?

Poniżej przedstawiamy sposób świadczenia przez nas usługi w obszarze tworzenia identyfikacji wizualnych, projektowania przestrzeni biurowych oraz opakowań produktowych.
Jak to robimy

Indywidualne podejście

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dzięki czemu każdy jest wyjątkowy i unikalny. Nie korzystamy z jakiegokolwiek typu szablonów. U nas nie ma miejsca na niezadowolenie.

Estetyka + cel

Wierzymy nierozerwalnie w połączenie obu powyższych i tak projektujemy :) Każdy wypuszczony przez nas projekt oprócz wyglądu musi też spełniać swój cel strategiczny.

Brand book

Zamawiając u nas materiały graficzne dostajesz plik pdf zawierający jasne instrukcje dotyczące używania logo i innych materiałów graficznych, w tym projekty logo, czcionki, palete kolorów oraz zastosowania.

Typy plików

Jak mało która firma dostarczymy Ci projekty we wszystkich najczęściej używanych formatach jak i wytłumaczymy, który format gdzie można zastosować bez dodatkowej opłaty. Jeśli zajdzie taka potrzeba możemy również dostarczyć plik w nietypowym formacie.

Prawa autorskie

Na życzenie sporządzimy dla Ciebie umowę przekazania praw autorskich do wykonanego projektu. Będziesz miał wszystkie prawa majątkowe do  wykonanych przez nas grafik.

Archiwizacja

Twój projekt przechowujemy bezpiecznie w naszym archiwum. Zawsze gdy przez przypadek usuniesz pliki, możesz zwrócić się do nas.  Istnieje również możliwość modyfikacji projektu gdy zajdzie taka potrzeba.

Zobacz też:

kontakt

Zainteresowany? A może masz jakieś pytania? Napisz do nas a o wszystkim Ci opowiemy :)

potrzebujesz w czymś pomocy?