case study

Odświeżenie firmy

Ascore to znana lubelska firma świadcząca usługi w zakresie sprzedaży stolarki drzwiowej i okiennej, jej montażu oraz administracji poinwestycyjnej. Współpracują oni z wieloma producentami drzwi jak również z producentami stolarki PCV i aluminium.

Firma ascore działając już na rynku od 12 lat stwierdziła, że do dalszego rozwoju konieczna jest zmiana jej identyfikacji wizualnej. Postanowiliśmy więc połączyć siły i przeprowadzić jej rebranding. Dawne materiały komunikowały sprzeczne pierwsze wrażenie, co nie wpływa korzystnie na wizerunek w oczach potencjalnych klientów.

Problem

Przestażałe materiały promocyjne
Identyfikacja powoduje błędne skojarzenia
Ciężka w obsłudze strona internetowa

rozwiązanie

Stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej oddającej ducha marki

Zakres projektu

Strategia Marki
System Identyfikacji wizualnej
Projekt i Wdrożenie Strony Internetowej
Obsługa Serwera Oraz Poczty
Materiały Promocyjne (cyfrowe i fizyczne)

www.ascore.com.pl www.ascore.eu
strategia

Rozwój strategii

W celu ustalenia spójności wizualnej szukalismy odpowiedzi na temat klientów jakich marka chce przyciągnąć, jakie wyzwania sobie stawia, czego oczekuje od samej siebie oraz co skłoniło ją do podjęcia kolejnych kroków w jej zmianie.

Zrozumienie klientów

Firma Ascore ponad wszystko ceni sobie jakość i innowacyjne rozwiązania. Idealnie odnajdą się tu osoby, którym zależy na indywidualnym podejściu i profesjonalizmie.

Skupiliśmy się na tym kto jest klientem firmy ascore, jakie są jego potrzeby i oczekiwania wobec firmy.
W celu zrozumienia potrzeby klientów stworzyliśmy unikalne profile klientów, które odpowiadły zakresowi klientów. Nakreśliło to jasny obraz potrzeb i oczekiwań.

Zdefiniowanie marki

Po przez rozmowy strategiczne byliśmy w stanie sprecyzować główne filary marki.
Zdefiniowało to osobowość marki: jak powinna wyglądać, brzmieć i się zachowywać.

Komunikat marki

Zrozumienie czym jest marka Ascore i kim są jej klienci pomogło  zdefiniować klarowene hasło firmy.
Ustaliło ono ton dla całej identyfikacji wizualnej.

rebranding

Nowe logo

Poprzednie logo Ascore zamiast z nowoczesnym, profesjonalnym przedsiębiorstwem kojarzyło się z działalnością technologiczną czy nawet z dziedziną z pogranicza gier komputerowych.

Zostało ono przez nas znacznie uproszczone jednak zachowaliśmy charakterystyczny dla marki sześciokąt tak by dla wieloletnich partnerów nie było całkiem obce.

Znalezienie odpowiednich kolorów

Właściciel od samego początku miał wizję kolorystyki własnej marki jednak nie była ona zastosowana wcześniej.
Zbudowanie nowej identyfikacji marki pozwoliło na doprecyzowanie wymagań klienta i zastowanie ich.

Magenta

#c21a5d

White smoke

#f1f1f1

Czarny

#000000

Nowa strona internetowa

Dawna witryna była  przestarzała, ciężka w obsłudze oraz niespójna z duchem przedsiębiorstwa. Nowa strona jest banalnie prosta w obsłudze, edycji oraz współgra z obecną identyfikacją wizualną firmy.

Przesuń palcem w dół po ekranie laptopa, żeby zobaczyć pełną stronę główną.

Materiały promocyjne

Oprócz stworzenia strategii marki oraz jej rebrandingu, wspólnie z Ascore stworzyliśmy masę materiałów promocyjnych zaczynając od internetowych banerów, przez katalogi produktów aż po bandy na wyścigi żużlowe.

Wynik

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.