case study

Dwie właścicielki = podwójna siła

Prosper to młoda firma zajmująca się pośrednictwem finansowym, kredytowym oraz nieruchomości. Do jej głównych obszarów działaności należą udzielanie kredytów i pożyczek oraz zarządzanie i sprzedaż nieruchomości.

Do naszych zadań należało stworzenie od zera identyfikacji firmy, w tym loga, materiałów biurowych oraz strony internetowej.

Problem

Nowo powstała firma potrzebuje stworzenia identyfikacji wizualnej by móc wyróżnić się na rynku.

rozwiązanie

Stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej oddającej kluczowe wartości marki.

Zakres projektu

Strategia Marki
System Identyfikacji wizualnej
Projekt i Wdrożenie Strony Internetowej
Obsługa Serwera Oraz Poczty
Materiały Promocyjne (cyfrowe i fizyczne)

www.prosper-
lublin.pl
strategia

Rozwój strategii

W celu ustalenia spójności wizualnej szukalismy odpowiedzi na temat klientów jakich marka chce przyciągnąć, jakie wyzwania sobie stawia, czego oczekuje od samej siebie oraz co skłoniło ją do podjęcia kolejnych kroków dotyczących jej zmiany.

Zrozumienie klientów

Zdefiniowaliśmy to kim są klienci Prosper, ich potrzeby i oczekiwania wobec firmy. W tym celu stworzyliśmy unikalne profile klientów, dzięki czemu działania marketingowe firmy nie stanowią już problemu.

Zdefiniowanie marki

Po spotkaniu strategicznym byliśmy w stanie sprecyzować główne filary marki. Zdefiniowało to jej osobowość: jak powinna wyglądać, brzmieć i się zachowywać.

Komunikat marki

Zrozumienie wizji, którą kieruje się Prosper pomogło zdefiniować klarowene hasło firmy. Ustaliło ono ton dla całej identyfikacji wizualnej.

branding

Nowe logo

Stworzenie identyfikacji nowo powstałej firmy to ekscytujące ale nie łatwe zadanie. Kierując się nasyzm pomysłem w logo wkomponowaliśmy dwie pierwsze litery nazwy "P" i "R", strzałkę sugerujacą wzrost (słowo PROSPER - prosperować, rozwijać się pomyślnie) oraz ukryty kontur domu co ładnie łączy się z działalnością przedsiębiorstwa - obrotem nieruchomościami. Wszystko to daje wrażenie, że logo mogłoby stać się skomplikowane jednak dzięki pokrywaniu się i skojarzeniom krztałtów mogliśmy maksymalnie je uprościć tak by było łatwe do zapamiętania ale nie banalne oraz mogło być używane w każdym rozmiarze bez utraty czytelności. Efekty poniżej.

W uzasadnionych przypadkach (ikony ICO, dodatkowy element graficzny w projekcie) dopuszczalne jest stosowanie symbolu graficznego bez nazwy programu.

Logo monochromatyczne stosujemy w przypadku, gdy użycie wersji podstawowej w kolorze nie jest możliwe ze względów technicznych (druk czarno-biały, tłoczenie itp.) lub wynika z założeń projektowych.

Wersję czarną aplikujemy na tłach 0% ~ 50% czerni.
Wersję białą stosujemy na tłach 50% ~ 100% czerni.

Znalezienie odpowiednich kolorów

Razem z właścicielkami zdecydowaliśmy się pójść w ponadczasową klasykę i postawiliśmy na kolor niebieski. Ma on działanie uspokajające i zdolność wywoływania w człowieku poczucia bezpieczeństwa. Kojarzy się z niebem i oceanem, dzięki czemu postrzegamy barwę niebieską jako pewną i niezawodną. Statystycznie jest to najbardziej lubiana ze wszystkich barw.

Light Sky

#29abe2
zdrowie, zrozumienie,
miękkość

Clear White

#ffffff
czystość, prawda,
prostota

Deep Blue

#10293b
wiedza, moc, spójność,
stabilizacja

Materiały promocyjne

Dla firmy Prosper stworzyliśmy również serię materiałów promocyjnych od koszulek, przez smycze po banery internetowe.

Nowa strona internetowa

Strona internetowa Prosper'a jest obecnie budowana. Więcej informacji wkrótce ...

Wynik

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.