case study

Nowi właściciele to nowe zmiany

Firma od 2011 roku organizuje kursy i warsztaty edukacyjne dla dzieci i młodzieży. Wykorzystują oni klocki Lego, elementy elektroniczne i nowoczesne programy jako narzędzie wspomagające nauczanie.
Ich zespół tworzą młodzi ludzie pełni pasji dla których robotyka i programowanie to nie tylko zawód. W ofercie firmy znajdziemy naukę robotyki, tworzenia gier komputerowych oraz podstawy elektroniki.

Firma robotykaedukacyjna.pl w ostatnim czasie zyskała nowych właścicieli, którzy jednogłośnie stwierdzili, że do dalszego rozwoju marki konieczne jest odświeżenie wizerunku firmy. Do wypełnienia tego zadania wybrali HEX i wspólnymi siłami przeprowadziliśmy rebranding pozostawiając w nowej identyfikacji jedynie dawne logo.

Problem

Przestarzałe materiały biurowe i marketingowe
Mało intuicyjna strona internetowa z brakującymi informacjami

rozwiązanie

Odświeżenie wizerunku firmy oraz stworzenie od zera nowej strony internetowej

Zakres projektu

Materiały biurowe
Projekt i Wdrożenie Strony Internetowej
Obsługa Serwera Oraz Poczty
Materiały Promocyjne (cyfrowe i fizyczne)

www.robotyka
edukacyjna.pl
strategia

Rozwój strategii

W celu ustalenia spójności wizualnej szukalismy odpowiedzi na temat klientów jakich marka chce przyciągnąć, jakie wyzwania sobie stawia, czego oczekuje od samej siebie oraz co skłoniło ją do podjęcia kolejnych kroków w jej zmianie.

Zrozumienie odbiorców

Robotykaedukacyjna.pl to przede wszystkim rozwój i innowacja. Firma wychodzi na przód zawodom przyszłości edukując dzieci i młodzież pod kątem automatyki, robotyki i programowania. Stawia więc przede wszystkim na dzieci, które zainteresowane są informatyka i robotami oraz chcą wiedzieć więcej i więcej. Przy niepełnoletnich klientach naturalnie ostateczną decyzję podejmują rodzice dzieci. Robotykaedukacyjna.pl idealnie sprawdzi się więc dla rodziców, którzy chcą zapewnić swoim dzieciom lepszy szybszy start w karierze informatyczno-automatycznej.

Skupiliśmy się na tym kim są kliemci firmy robotykaeddukacyjna.pl, jakie są ich potrzeby i oczekiwania wobec firmy. W celu ich zrozumienia stworzyliśmy unikalne profile klientów, które odpowiadły charakterystyce klientów. To nakreśliło jasny obraz ich potrzeb oraz oczekiwań.

Zdefiniowanie marki

Po przez rozmowy strategiczne byliśmy w stanie sprecyzować główne filary marki. Zdefiniowało to osobowość marki: jak powinna wyglądać, brzmieć i się zachowywać.

Komunikat marki

Razem z zarządem spółki zdecydowaliśmy się pozostać przy dotychczasowym sprawdzającym się sloganie firmy brzmiącym: "Uczymy rozumieć maszyny".

rebranding

Logo

Przy przeprowadzaniu rebrandingu marki postanowiliśmy pozostać przy dawnym logo i jedynie je lekko zmodernizować.

Odpowiednie kolory

Ze względu na brak wychodzącej poza samo logo palety kolorów, postanowiliśmy zaaplikować biel, pomarańcz oraz czerń na wszystkie punkty styczności klienta z marką. Dzięki temu materiały promujące firmę są spójne wizualnie i łatwiej zapadają w pamięci.

Biel

#ffffff

Pomarańcz

#f59c21

Czerń

#000000

Nowa strona internetowa

Dawna witryna była  przestarzała, ciężka w obsłudze oraz niespójna z duchem przedsiębiorstwa. Nowa strona jest wręcz banalnie prosta w obsłudze, edycji oraz współgra z obecną identyfikacją wizualną firmy.

Przesuń palcem w dół po ekranie laptopa, żeby zobaczyć pełną stronę główną.

Materiały promocyjne

Oprócz stworzenia strategii marki oraz jej rebrandingu dla firmy RobotykaEdukacyjna stworzyliśmy materiały promocyjne na ich stronę na Facebook'u, ulotki oraz banery.

Wynik

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.