usługi

Strategie wizerunkowe

Strategiakomunikacji wizualnej, zbiór tego co pomaga wyróżnić się marce na rynku
zobacz też:

Identyfikacja wizualna firmy, czym zajmuje się obszar grafiki komputerowej?

THE BENEFITS OF BRAND STRATEGY
“Your visions will become clear only when you can look into your own heart. Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.” 
― C.G. Jung

Gain clarity about the experience of your brand though the creation of core assets. Translate your vision into both written and visual media to facilitate effortless communication with professionals in a variety of fields. Develop user identities to effectively see your brand though the eyes of an outsider. Emerge from this process feeling confident in your company’s ability to share its ideas with educated intention.

Zastanawiałeś się kiedyś jak widzą Cię potencjalni klienci? Czy ich odczucia są pozytywne czy raczej negatywne?

Powiedzenie „Jak Cię widzą - tak Cię piszą” jeszcze nigdy nie było tak prawdziwe. Wizerunek marki to więc, w dzisiejszym świecie nieskończonej konkurencji, podstawa. Klient długo podejmować będzie decyzje o zakupie ale większość z firm jest w stanie odrzucić w sekundy.

Aby pomóc Ci nie znaleźć się w grupie ekspresowo odrzuconych pomagamy tworzyć strategie komunikacji wizualnej oraz wizerunki firm, organizacji, wydarzeń oraz produktów, zarówno tych działających od lat jak i dopiero wchodzących na rynek, które dobrze służyć będą przez lata. 

Podstawą jest DLACZEGO

"Bardzo niewiele osób lub firm może jasno określić dlaczego robią to co robią. Poprzez "dlaczego" mam na myśli Twój cel, przyczynę działania lub przekonania - Dlaczego Twoja firma istnieje? Dlaczego codziennie rano wstajesz z łóżka? I dlaczego kogokolwiek miałoby to obchodzić? Ludzie nie kupują tego, co robisz, ludzie kupują tylko dlaczego to robisz." - Simon Sinek

Wyjaśnienie wartości i celu Twojej pracy jest korzystne dla wszystkich aspektów Twojej działalności. Zdefiniowanie Twojego "dlaczego" prowadzi do bardziej skoncentrowanej i efektywnej pracy. Dzielenie się nim natomiast przyciąga tych, którzy podzielają Twoją wizję. Nie musisz wtedy wpadać w wir walki, w której konkurujesz ceną lub tym czyj produkt ma więcej funkcji. Opierając się jedynie na cenie lub specyfikacji technicznej bardzo łatwo o utratę klienta. Pozostawanie wiernym swoim przekonaniom i celom pozwala Twojej firmie rozwijać lub przesuwać swoją wiedzę fachową bez utraty lojalności odbiorców. I jest ono pierwszym krokiem do stworzenia modelu biznesowego zaprojektowanego tak, aby firma mogła wytrzymac próbę czasu.

Co zawiera strategia marki

Przygotowywana przez nas strategia marki to podsumowanie szeregu sesji strategicznych przeprowadzonych z pracownikami danej firmy. Zawiera ona m.in. poniżej przedstawione elementy. Dostarczana jest w formie pliku pdf oraz na życzenie klienta może być wydrukowana w formie podręcznika.
co robimy

Atrybuty marki

Ubranie marki w słowa to trudniejsze zadanie niż by się wydawało. Wyraźnie wyartykułowanie "Co", "Jak" i przede wszystkim "Dlaczego" firmy zrobione raz a dobrze służy na lata. Nie tylko pomaga odbiorcom zrozumieć nas i naszą działalność ale również ułatwia nam prowadzenie działań marketingowych - dzięki wcześniej przygotowanej strategii tworzenie jasnych spójnych przekazów nie stanowi problemu.

Profile klientów

Jak mówi Marty Neumeier w książce "Odwracanie marki" marki nie tworzysz sam, markę tworzą Twoi klienci. Opracowujemy dlatego zbiór fikcyjnych postaci, zaprojektowanych tak, aby pomóc w wizualizacji i manifestacji pożądanego klienta.

Komunikat marki

W ten sposób nazywamy zwięzłe określenie tego czym marka się zajmuje, co sobą reprezentuje. Mowa tutaj o komunikacie, sloganie, który można będzie wykorzystywać w niezliczonych sytuacjach i tzw. punktach styczności klienta z marką.

Pozycjonowanie marki

Pomagamy kształtować ofertę i wizerunek firmy w sposób, który pomoże wyróżnić się jej na rynku oraz przyciągnąć pożądana grup odbiorców.

Audyt konkurencyjny

Audyt konkurencyjny pomaga śledzić, gdzie znajdują się Twoi konkurenci i co sprawia, że są bardziej widoczni w sieci. Celem jest odkrycie, co pracuje dla innych ludzi w Twojej branży, tak aby te strategie działały również dla Ciebie, w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej.

Raport z audytu konkurencyjnego pomaga:
1. Odkryć nowe kanały marketingowe
2. Zidentyfikować, czego naprawdę chcą klienci

Jak to robimy?

Poniżej przedstawiamy sposób świadczenia przez nas usługi w obszarze tworzenia strategii wizerunkowych.
oferta

Usługi serwerowe

Dbamy o klienta w każdym etapie współpracy. Zaczynając od strony internetowej, która umieszczamy na życzenie klienta na szybkich serwerach, rejestrujemy na nim Twoją domenę np. nazwafirmy.pl, tworzymy konta pocztowe, pomagamy w ich konfiguracji.

Dodatkowo umieścimy Twoją firmę na serwisie google. Podłączymy Cie do Gsuite i na życzenie klienta stworzymy reklamy

Domeny

Jeżeli potrzebujesz pomocy w kupnie lub konfiguracji swojej domeny, pomożemy!

Hosting

Oferujemy pomoc z doborem odpowiedniego hostingu,a w razie potrzeby poprowadzimy Cię przez wszystkie formalności

Poczta

Tworzenie nowych konta pocztowych dla Twojej prywatnej domeny, konfiguracja jej oraz kopia zapasowa Twoich wiadomości.

Obecnośc w sieci

Możemy zaoferować Państwu pomoc w obsłudze oferty google np. tworzeniu reklam.

Zapytaj nas o co chcesz!

Jak to robimy

Przyjemne codzienne użytkowanie

Zdefiniowanie kluczowych celów i wartości marki ułatwia codzienne funkcjonowanie zarówno w wirtualnym świecie mediów społecznościowych jak i codziennym fizycznym życiu. Dla klientów bardzo ważny jest spójny przekaz bijący od firmy. Posiłkując się strategią wizerunkową bez trudu napisać można angażujące posty na Facebook'a czy LinkedIn'a jak i klarownie i szybko przedstawić działalności firmy na spotkaniu biznesowym.

Klarowne i przejrzyste

Wszystkie przygotowywane przez nas materiały są napisane w przejrzysty i prosty do zrozumienia sposób. Nie istnieje więc ryzyko, że czy to na początku czy po pewnym czasie wymagałyby one dodatkowych wytłumaczeń w celu przypomnienia.

Bez zbędnego słownictwa branżowego

Sprzeciwiamy się przesyceniu materiałów wychodzących od agencji graficznych i marketingowych słownictwem z branży kreatywnej. Materiały, które tworzymy są dla firm z przeróżnych branż i nie robimy ich dla siebie ale dla klienta, stąd staramy się jak możemy, żeby były one dla niego jak najbardziej zrozumiałe :)

Uniwersalne pliki

Przygotowane przez nas dokumenty dostarczane są w formie plików PDF, które z łatwością otworzyć może każda osoba, na każdym sprzęcie z każdym oprogramowaniem. Czas to pieniądz i nie chcemy go marnować na szukanie programu do otworzenia zamówionego pliku :)

Superz rzecz 5

Domena to nic innego jak nazwa Twojej strony np. www.Twoja-domena.plczy też nasza www.hex.com.pl. Jeśli jesteś zainteresowanym kupnem domeny i nie wiesz jak to zrobić lub masz już zakupiona domenę ale nie wiesz jak połączyć ją z swoją stroną internetową – napisz, pomożemy Ci.

Super rzecz 6

Domena to nic innego jak nazwa Twojej strony np. www.Twoja-domena.plczy też nasza www.hex.com.pl. Jeśli jesteś zainteresowanym kupnem domeny i nie wiesz jak to zrobić lub masz już zakupiona domenę ale nie wiesz jak połączyć ją z swoją stroną internetową – napisz, pomożemy Ci.

Zobacz też:

kontakt

Zainteresowany? A może masz jakieś pytania? Napisz do nas a o wszystkim Ci opowiemy :)

potrzebujesz w czymś pomocy?